Benim bebeğimde 4. Ayinda filan bas kontorolu yaptı ben o aylardayken destekli oturmaya başladım siz devamlı ellerinden tutun o öğrenecektir annesi stres yapmayın sakın her bebeğin gelişimi kendine özlüdür siz sadece onun yolunda onu takip edeceksiniz 🤗
Benim bebeğim hiç emeklemedi mesela herkes bu emeklemez geç yürür zayıftı bir de 7 aylıkken yürüdü Suan 13 aylık olduk masallah subhan Allah kilosu önde gidiyor siz sadece bebeğinize odaklanın ben öyle yaptım çünkü 😇😇😇