Prenses18 Bi türlü kesemiyorum gece kalkiyo mamaya 2 kere 40 fln iciyo sonra uykusu kaciyo yarım saat uyutmaya çalışıyorum kesmeye çalışıyorum hiç uyumuyo dün denedim yine 3 saat hiç uyumadı pes edip icirdim biraz 2 dkda uyudu
Bircaykoyicelim Prenses18 nasıl yaptınız? Yani nasıl denediniz. 6 aylıkken biraktik gece beslenmesini. Bıraktırmak istiyorsanız pes etmiyceksiniz. 48 saat uyumadım ben. Kararlı olmanız gerek. Böyle başlayıp tekrar emzirirseniz bebeğiniz için daha zor olur.
Olurolur Prenses18 emerek uyuyor gunde gece 4 5 kere emmek icin kalkar emer uyur .Mama da nasıl olur bilmiyorum ama kararlı olmalısinız sanırım bu konuda 1 haftaya anca oturur diyorlar desteksiz uyumaya alıştırma birinden sizde uyutmak icin destek alın veya sadece su ile deneyin zamanla suyu bürakın kademe kademe
Mommqueen Prenses18 tam 14 aylığız yaklaşık 2 aydr kestim gece beslenmesini çok kalkan bi çocyk değildi zaten oğlum 1 kere kalkar 200 ml kaar süt içerde 2-3 gbi ama kestm şuan gece ki içtiği o sütü sabah kalktgında verıyorum 6-7 gbi içip tekrar devam edıyor uykuya
Linosh Prenses18 daha gece beslenmesini kesmeniz için erken değil mi bazen kalkıyor ben devam sütü veriyorum 150 cc tekrar uyuyor
minikyavrumm Mommqueen nasıl süt veriyosunuz kendi sütünüz mü benimde 14 ayluk oldu da hazır süt falan mi eğer hazır sütse ısıtıyo musunuz
Prenses18 @Bircaykoyicelim kalkınca vermedim herturlu uyutma yöntemini denedim gözlerinden belliydi uyumayacagi mecbur kalıp verdim
Prenses18 @Mommqueen seninki çok iyimis 1 kere kalkınca biraktirmasida kolay olmuş bnmki mamadan hariçten yani içtikten 15 dk sonra flnda kalkan bi cocuk olduğu için çabuk pes ediyorum yeterli uyusun diye çok kalkiyo okadar kalkmasına rağmen bide sabah 6 da güne başlıyo
Mommqueen Prenses18 benim kızımda öyleydı saat başı kalkardı ağzım yandgıniçin oğlumun beslenme saatlerne çok dikkat ettm hep 4 saat dolana kadar asla beslemedim bebekkende saati dolmadan uyandysa asla beslemezdim öyle alıştı oğlumda ilk üç gün çok uyandı sonra alştı
Prenses18 @Linosh bilmem burda 6.ayda birakiyolarmis diye okuyorum 1 kere kalksa keşke bnmkide mama haricte kalkiyo🥴
Esme1989 Prenses18 neden bu kadar çok bıraktırmak istiyorsunuz ki belki henüz hazır değildir. Benim oğlum 19 aylık geceleri bazen uyanıyor mama diyor veriyorum kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum. Eğer istiyorsa bence sizde biraz zaman daha vermeye devam edin 🥰
Taha_emir Prenses18 valla canım hiç bıraktırma için uğraşmadim ki kendi git gide azalttı en son 1 e düştü mama sayımız onuda illa bırakır 2 yaşına kadsr yesinlerde bakalım demek ki açıkıyorlar ben bile acıkınca uyuyamıyorum:)))
Prenses18 @Esme1989 ama 1 kere uyanmiyor 1 den fazla uyaniyor ve geri uyutmasi zor oluyo üstelik içtiği 40 ml
GizemAtmc Prenses18 15 aylığız yeri geliyor 4 defa kalkıyor. Mama vermeden uyutmayı denedim olmuyor. Hala gece uykuların bölük pörçük. Mama içince uyuyor bi tek. Bıraktırmam da daha uzun zaman alır gibi
Zlm Prenses18 pes ederseniz tabikide alismaz yeterince ağlayınca alabileceğini biliyo çünkü onlar bebek gerekirse 5 saat ağlar pes etmemeniz lazımdı çocuk eğitiminde en önemli şeydir kararlılık artık kesmeniz daha zor olur ama pes etmeyin en fazla bir hafta uykusuz kalırsınız ama alışır