Yaren_0607 bizde havaya bakıp sırıtıyor 🙄Deli bu diyorum,şuan ne hissettiğinizi anlıyorum 🤣 Kızım var 16 aylık tam ve 7 aya kadar sessiz,kenarsa biblo gibi durur,aşşıro uysal usluydu..şimdi ise Tammm anlamıyla gezen tavuk…poposu asssla yer görmez, sürekli gezem,gezerken yiyem,dolanam,karıştıram derdinde…deli gibi hareketli, Kendi kendine mutlu olur, sinirlenir,kahkaha atar, değişmeye başladı,2 yaş sendromu belirtileri meydana geliiiyyyyy😵💫