Ayazege22 Hepimiz bu telaşlardan geçtik güzel anne. Öncelikle sütüne kendine güven. Senin beslenmen çok önemli beslenmeme dikkat etmediğimde sütüm azalıyor tabi bu sütüm car mı yok mu olayımı 4 . Aya giriyorum 2 aydır net anlıyorum. Bende mama meme ağırlıklı hatta mama ağırlıklı gidiyordum ama nereye kadar böyle olacak dedim kademe kademe mamayı azalttım bebek de doyuyor gayet güzel kiloda alıyor. Sen yeter ki azaltmak bırakmak iste , bol bol emzir. Emzir ki beynine sinyal gitsin bebeğe süt yetmiyor üret diye. Emdikçe sinyal gidiyor ve bebek emerken o an üretime geçiyormuş. Hala mama alıyorum ama ay da 1 kutu onu bile bitiremiyoruz. Dışarı çıktığım da bazende artık sütüm mü yetmiyor bi vereyim diye alıyorum 4. Ay da 3 kutu yeni mama almışım şimdi düşünüyorum da ilk 1 ayda ne kadar çok mama almışım. Bizim ki iştahlıydı 10 15 günlüktü 3 saatte 90 ml rahatlıkla yiyordu duyan yok nasıl olur mu öyle diyordu. Doktor bile en son ölçünü sabit tut verme dedi 3 ölçek üstünü ( 1 aylıktı ) Doymuyor mu düşüncesinden önce sürekli meme teklif edin sessiz sakin bir ortamda iletişim kurarak. Mamayı kademeli kademeli azalttığınızı göreceksiniz. Çişli bezlerinini sayın ordan takip edin doyuyor duymadığını , her bezin ağırlığı 1 yumurta ağırlığında 4 5 bez olmalı. Biberonla besleme olayına gelince şırınga kaşıkla ilk günden beslemeye çalışmış biri olarak çok zordu ve yeterli bekleyemiyordum. Benim doktorum biberonla ver doysun dedi onun üzerine biberonla verdim şükür meme reddi yaşamadık şuana kadar. Eds de güzel bi yöntem denene bilir ama o zaman benim için ağır geçen bir dönemdi ona yönelemedim ki en başından 1. Sırada olacak en güzel yöntem kendisi. Ben şırınga ardından kaşıkla beslicem derken çocuğum aç kalmıştı kilo kaybetmişti yeterli beslenemediği için. Onun için direk biberonla başlamıştım. Bebeğiniz 1 ayı geçmiş kilo bebeklerin ilk haftası için hayati bir durum bunu da çocuk doktoru mamadan taraftar olmadığı için söylemişti hatta tek bir meme bile bebeği doyurmaya yeter illa meme ver mamadan uzak dur demişti kızım 64 gğnlüktü o zaman