Happymamii Merhaba anneler 14 günlük olduk emziriyorum artı ek takviye olarakta hipp keçi sütlü olanı veriyorum nasıl bir mama kullanan var mı?
berrysh Happymamii ben keci sütlüsünü hic denemedim. ama benim kizda dogdugundan bu yana mama iciyo ve sadece Hippden.🤣 Cok memnunut. ilk aylar gaz yapmiyodu. ama 8 haftalik olunca numarayi yükselttik doymuyordu cünkü.. erken gectik yani. gerci hala doymuyo🤣 herseyin tadina bakmak isteyip ama herseyi yinede yere atiyor
Deletedmom_875 Doğduğunda 1 ay humana 1 numara verdim. Şu an mama kullanmıyorum ama elimin altında hipp organic combiotic var gaz yapmadığı için. Humanadan da memnundum aslında o da kabızlık gaz vs yapmıyordu tok da tutuyordu