saricivcininannesi kızım 6 ay 16 günlük, 5 ay 27 günlükken falan tadımlara başladık,hep 3 gün kuralına göre gittim öyle yapmaya devam ediyorum. Şu ana kadar patates, havuç,kabak, ıspanak, kapya biber, yoğurt denedik. Hiç meyve tadımı yapmadık henüz, doktor ilk ay meyve verme tatlıya alışırsa sebzeleri yemez dedi ancak şu an tatile çıkıyoruz orada cam rende ile meyve vereceğim yine 3 gün kuralına uyarak