denizz06 https://www.hizliresim.com/jeihtv8 https://www.hizliresim.com/66gy9mh Arkadaşlar ellerim kimysalden alerji olmuştu. Doktor tırnaklarımın iltihap kaptığını düşebileceğini söylemişti. Diplerinden kırıldı. Düşecek sanırım. Ama çıkarmı ve nezaman çıkar acaba 😕
_YanakReisinAnnesii denizz06 benimki senelerdir böyle hiç düşme vs yaşamadım aynı duruyorlar , iltihapdan mı oluyormuş böyle
denizz06 _YanakReisinAnnesii bu sonradan başıma geldi. Soramadım doktora. Krem vs vermişti ama bi işede yaramadılar