Sebomaz Güzel anneler lütfen yardım edin bebeğim üç aylık daha öncesindede kolik tedavisi görüyorduk bu gün yine kakasını yapmasına yardımcı oluyodum çok ağladı yapamadı yaparkende biraz köpüklüydğ benimle aynı durumu yaşayan var mı yaşadıysanız ne yaptınız normal mi
Neslihannnnnnnn Sebomaz bende dün aynı o şekilde gördüm bişey yapmadım açıkcası doktora gitsek bin tane şey çıkarıyorlar tahril falan çok ağlamıyor huysuzlanmıyorsa bişey olmaz
Bilnurr Sebomaz Anne Sütünün Fazla Gelmesi Önsütün içindeki laktoz, sütte doğal olarak bulunan bir şeker olup, fazla tüketimi gaz ve mide rahatsızlığı verir. Sürekli önsüt tüketimi, bebeklerde yeşil, sulu ve köpüklü kaka üretimine yol açar.
mhafsa Sebomaz İlk zamanlar kopuklugibi olması normal oluyor ya yani ben öyle biliyorum hiçbir rahatsızlığımiz olmamasına rağmen benim kızımda öyleydi biraz zorladığında özellikle köpüklü gibi çıkıyordu
Bilnurr Sebomaz Bebeklerde diş çıkarma nedeniyle köpüklü kaka oluşabilir. Bebeklerde aşırı şekilde mukus tüketimi nedeni ile dışkıda değişiklikler de meydana gelebilir. Anne sütündeki şeker miktarının fazla olması da bebeklerde yeşil ve köpüklü dışkıya neden olabilir.
mhafsa Bilnurr bu sıkıntılı bir durum mu gazla beraber çıktığı için köpüklü olmuyormu kizim 1 yaşında ilk zamanlar onunda öyleydi hic merak etmedim normal olduğunu biliyordum
Sebomaz Bilnurr çok teşekkür ederim canım aslında elimden geldiğince uzun emzirmeye çalışıyorum ama işte bazen iki emip bırakıyo 🤦🏻♀️
Glsmn7 Sebomaz benim bebeğim şuan 7 aylık birimde öyleydi o dönemler çok gazlı bir bebekti basınçla alakalı gazlı olduğu için dedi dr bi kaç ay sürdü sonrasında kendiliğinden geçti bizimki köpüklü sabun gibi yapardı aynı aylarda ☺️
Bilnurr mhafsa ben bu tur şeyler hep gooledrn veya bazı doktorlar sayfasından araştırıp notlarımda bulunduruyorm sızın ıcınde hemen kopyala yapsdır yapıp bılgışendırmek ıstedım belkı sızınkı cok onemlı bırsey deıldr ama bılmenızde fayda var yınede bı takıbe alırsınız bakarsınız duruma göre doktorunuzada danısırsınız
mhafsa Bilnurr postun sahibi ben değilim de siz öyle yazınca merak ettim dediğim gibi kızım 1 yaşında olfu bile çok teşekkürler bilgilendirmenize hayirli geceler :))
Sebomaz 1prensmom teşekkür ederim demekji bir anda ıkınıp püskürtünce gazla beraber köpürüyor aynen🤷🏻♀️🤦🏻♀️