Kızlar merhaba 3 tane doğum yaptım, son doğum 6 ay önce oldu. Son doğumdan sonra alt tarafta bir rahatsızlık hissi vardı, ilişkide rahatsız oluyorum, sık idrara çıkıyorum. Bugün aynayla baktım idrar deliği ile vajina girişi birleşmiş yani vajina girişi yırtılıp idrar deliği ile birleşmiş gibi geldi. Delik büyüdüğü için sanırım üstten idrar kesesi alttan da kalın bağırsak dokuları görünüyor. Ayrıntılı anlatmak zorunda kaldım kusura bakmayın 🙈 Doktora gideceğim ama nedir bu? Ameliyatla düzelir mi? Böyle bir durum yaşayan var mı?