Esra111 2 aylık bebeğim beşiğinde hiç uyumuyor. Beşiğine koyduğum an uyanıyor. Bebeklerinizi beşiklerine nasıl alıştırdınız ?
Sudemm00 Esra111 2 aylıkken kendi tüylü bir hirkam vardı yumuşacık ona sarıp koyuyordum öylece alıştı ben kendi çözümum sanıyordum ama bir çok kişi yapıyormuş öyle ☺️
Gkyz27 Esra111 benim bebeğimde 8 aylık ama asla beşiğinde uyumuyor. Şu an yere yorgan serip onun üzerinde uyutuyorum ama kış geldiğinde soğuk olacak gelmeden alıştırmam gerekiyor. Neden sevmiyor bir türlü anlayamadım. En kötü ihtimal yanımda uyutup beşiğine koyacağım. Gerçi uyanıyor koyar koymaz. 😓
Busra2835 Bebeğim ilk zamanlar sürekli kucağımda uyuyordu beşiğine o gün giydiğim tişörtü koydum o şekilde alistirdim
1prensmom Busra2835 ay bende öyleydim üzerimdekini çıkarıp beşiğe koyuyordum 😊 o şekilde alıştı ama şimdi beşiği dar geliyor yer yatağı yaptım ona yatırıyorum.
Hasretemrah Daha 2 aylık uyku düzeni tam düzenli olmadığı için ilk zamanlarda zorluk çekebilirsin benimkide öyleydi sonrasında anne yanı beşik aldım uyutup hemen beşiğine koyup salladım o şekil alıştı şuan rahatlıkla uyuyo