Birfincankahvee Merhaba arkadaşlar 13 nde uçağımız var . Oğlumun ilaçları var almam gereken . Şurup vs . Valize koyarsam sorun olur mu acaba ? Cam şişe Güvenli bi şekilde koyarsam sorun çıkar mı ?
redgiller Birfincankahvee valizde bir sorun cıkmıyor güzelce poşetleyin akmaması için önlem alın yeterli ben bes altı şişe götürmüştüm memleketimde eczane yok diye