Bernaaaag Hanımlar oğlum 4 ay 3 günlük dişi çıktı ama altta sağda çıktı ortada çıkmadı genelde ilk dış ortadan çıkar ama bizim oğlanın kenarda çıktı normalmidir bebeğinin dişinin kenardan çıkan oldu mu aranızda
Gizemeymenefe Bebeklerde diş kisti diye bişey varmış. Benim oğlum 4bucuk aylık sağ üst azi dışı çıktı sandım sert ve beyaz renk doktor kontrolünde gösterdim. Diş kisti dedi normalmis ve zamanla geçermiş. Dış yapısını bozmuyormus dedi.
Bernaaaag Gizemeymenefe kendi kendine mi geçiyormuş nasıl oluyor nasıl anlaşılıyor kist olup olmadığı
Bernaaaag Diş mi değil mi arkadaşlar çocuk doktoru veya diş doktoru olan yorum yapabilir mi yasadigim yer mahrum bölge hastaneye sürekli gidemiyorum daha dün güç bela izin alıp gittik en yakın zamanda tekrar gideceğiz
hemsireemom Bernaaaag kist gibi görünüyor,fakat bir doktor kontrolü kafanızda soru işareti olmasını önler. Bebekler diş kisti olabiliyor,zararsızlar dişe zarar vermiyorlar fakat yine de göstermenizde fayda var.
Bernaaaag hemsireemom hemen gitmem çok zor daha dün gittik eşime bidaha ne zaman izin verirler bilmiyorum zaten göreve gidecekler 1 hafta yok 1 hafta sonra gitsek herhangi bi sorun olur mu
hemsireemom Bernaaaag olmaz ,takip edin sürekli ilerleme olursa taksi çağırıp kendiniz götürün. Bu tarz şeyler ihmale gelmez. Geçmiş olsun
Gizemeymenefe Korkulucak bir şey olmadığını söylemişti doktor oğlum için zamanla kendiliğinden geçer çoğunlukla dedi devamlı takip et , dış yapısını bozmaz , ağrı sizi yapmaz demişti . Ben gene de takip ediyorum her ihtimale karşı. Korkma endişelenme.