Benim kızım da da aynı durum vardı ilk bebegim oldu icn çok sitres yaptım epilepsiden şüphelendim doktora götürdüm nöroloji görmesi lazım dedi orya da gotrdum eeg çekildi çok şükür bir şey çıkmadı tahlilleri yapıldı b 12si bebklerde 300 olması gerekiyormus kızımn 118 çıktı onun için öyle yapıyormuş siz de bir kanlarina baktırın isterseniz