Bebeğim 6 ay 3 günlük. Doktorumuzun söylemesine göre diş çıkarma sürecine girmişiz.
Bebeğim yaklaşık 15-20 gündür emerken damaklarının arasında mememi sıkıştırıyor. Elleri ile mememi çekerek emiyor ve bu yüzfen ucunu emiyor.
İnanılmaz ağrım var artık emzirmek çile olmaya başladı.
Tavsiyeniz var mı? Ne sürdüysem/ ne yaptıysam geçmedi. Bunu yaşayan anneler var mı