Diyarbakıra yeni geldim. Geceleri bisey ısırıyor ama ne bilmiyorum. Gözle görülmüyor. 1 yaşında oğlumu da ısırmış ,vücudu ayni alerji olur gibi benek benek oldu. Acile gittiğimizde Sivri sinek ısırmış dediler. Sinek kovar, evide ilacladim fayda etmedi. Önereceğiniz bisey varmıdır.