Oğlumda oldu 1 ay önce falan el ayak kulak arkalarına kırmızı benekler çıktı ateşi oldu ama 37,5 i geçmedi. Kaşınıyor diye doktora götürdüm alerji şurubu, losyon verdi ateşi daha çıkarsa tekrar getirin demişti ama ateşi yükselmedi o şekilde geçti gitti