İyi geceler herkese baybbay niht uyku damlası kullanan oldu mu aranızda kızım 29 aylik küçük kizom 8 aylık. Ve 10 11 aydır valla çektiğimi.bir ben bir de Allah bilir zor zamandan geçtim psikolojik olarak da çocuklar beni.cok yordu. Benim kızlar uyku düşmanı doktor bu damlayı almamı söyledi ama aldım bugün geldi kargo ve ilkkez bana göre 23.00 çok erken ve uyudular bakalım neler olacak kullananlar yorum yaparsa sevinirim