hicran37 Kızımı kreşe vermek istiyorum. Bakacak kimsem yok çalışmak zorundayım. Ama hastalandığında ne yapicam kara kara onu düşünüyorum. Lütfen akıl verin kreşe vermeli miyim? Malum kış geliyor sürekli hastalanabilir
Dondurmalikahve hicran37 Ne hastalığı var ki çocuklar okul ortamına başladıkları zaman illaki hastalanıyorlar şimdi hastalanmasa ilerde 1. sınıfta hastalanacaktır
hicran37 Dondurmalikahve hastalığı yok çok şükür ama bağışıklık kazanırken ister istemez hastalanacak o yüzden çok arada kaldım. Ama şansımı denemek istiyorum bakalım. İnsaAllah bı sıkıntı çıkmaz