Bernaadlgr 17 gundur emzirmiyorum ve sagmiyorum sutun olmadigi icin bugun siktirdigimda geldi ucuna tekrar emzirmeye baslamak istiyorum ama memede duran sut bebege yaramaz diyolar bu dogru mu ??
AyazAslan Bernaadlgr fikrim yok, ama iciniz rahat etsin diye sagip dokun sutu, sonra bebeginizi emzirin bence. Icerde duran sut’e ne olabilirki? 🤷🏻♀️
Hohomoromu Bernaadlgr oyle sey olur mu ya nolcak bozulcak mı içerde ınstgtamda bı doktorn acıklaması vardı bununşa ılgılı ama adını hatırlıyamıyorum tabı kı bir şey olmaz
MinasMom34 Bernaadlgr ben de aynı durumdayım canım bugün sağlık ocağındaki ebeme yazdım sen sağ ver hicbi şey olmaz artar zamanla dedi
S_SARIKAYA Eskilerin sütün ekşir beklerse demeleri beni germişti başta. Ama öyle birşey yokmuş tabikide hatta bekleyen süt daha yağlı olur daha besleyici yani.
Kusdil-6 Benimde sütün çok az geliyor emzirmeye çalışsamda zor alıyor emzirebildiğim kadar veriyorum ama acayip bir koku oluyor ya ekşimiş gibi bunun sebebi nedir arkadaşlar doktora sordum bana baktı boş boş😂 ama gerçekten kokuyor ya