Hilalop Merhaba anneler rota virüs aşısı sonrası dizin bebeğinizde oluşan yan etkiler nelerdi bebeğiniz bu süreçte nasıldı
BusUgUr Hilalop ilk gün akşamı aşırı ishal oldu diğer güne geçmişti sadece ilk dozda. İkinci dozda bir sıkıntı olmadı.
Show_must_go_on Hilalop genelde ishal ve ateş oluyormuş yaygın olarak ama bizim sadece ateş olmuştu ilk gün o kadar
Yagmur0606 Hilalop bizde yan etkı olmadı doktor ates olur az bıraz dedı bende sabaha kadar bı saat arayla kontrol etmıstım ama ates olmadı
Yagmur0606 Rdn aynı durumu bızde yasamıştık ben hatta rota oldu ama asıya gerek kaldımı bılmıyorum dedım oda ılerleyen aylarda tuvalet egıtımınden kresten anaokulundan kapabılcegını şiddetli ve zehirli olmaması ıcın yaptırmamı tavsıye etmıstı
Gizmomel Biraz karnı ağrıdı diye düşünüyorum , ateş ishal yoktu ama huzursuzdu. Karnını ovaladıkça geçti
GokceOrmanci Hilalop biz ilk dozunu yaptırdık geçen ay. İki hafta sonra 2. Dozunu yaptircaz kısmetse. Bizde hiç yan etki olmadı ne ateş ne bişey. hatta bugün menenjit aşısı oldu. Bu saat oldu çok şükür ateş çıkmadı hala. Bebekten bebeğe degisio
Hlal GokceOrmanci kacinci ayinda yaptilar rotayi acaba,kizimda besinci ayinda yapmislardi,oglumda ikinci ayinda yapalim diolar
GokceOrmanci Hlal 2 buçuk 3 ay arasında bı tarihte yaptirmistik ilk dozunu. İkinci dozunu yaptırmak için 1 ay geçmesi gerekiyor demişti. Şimdi oğlum 4 ay bitti bugün. 15 gün sonra falan yaptırırız 2. Dozunu