Merhabalar bu soruyu sormam bile yanlış biliyorum ama , bebeğim bana ve babasına kahkaha atıyor ama normalde ciddi bir bebek . Etrafımızdakiler gülmesi için elinden geleni yapıyor ama yok bizimki dudağını bile oynatmıyor normal mi bu durum ay Şebek etti bizi bi gülmedi neden böyle diye diye aklıma yer etti sormak istedim :/