Aminez3yd Arkadaşlar bebeğim 2 aylık ve yaklaşık 2 haftadır kina yeşili yapıyor büyük tuvaletini Günde 1 defa emiyor o yüzden mamada veriyorum Rengi normal midir nerden kaynaklaniyodur bilen var mi