Çocuk gelişimi 3. öğrencisiyim seneye stajım var 6 aylık bebeğimle kreşe başvuru yapsam mı önceden çalışıp ortama alışmak istiyorum ve orada çalışmaya devam etmek istiyorum bu şekilde yapanlar veya anaokulu öğretmenleri var mı bana yardımcı olabilirler mi