hazal5 Merhaba. Bebegim bir hafta sonra tam 6 aylık olacak. Geçen hafta çarşamba perşembe ateşlendi ve o günden beri sallanmadan ya da kucakta pışpışlanmadan uyumuyor. Geceleri çok sık uyanıyor sizce dişten mi? Alt dişleri de böyle gelmiş mi patlamış mı anlayamadım. Yardım eder misiniz sizce evde ne yapsam ne sürsem rahatlatabilirim?[https://mutluresim.com/images/2022/09/08/Iv2sV.jpg](https://)
Gizemnax hazal5 hepsi diş huzursuzluğu bizde yaşadık aynılarını ve çıkmış zaten dişler 1-2 güne patlar ve rahatlar. Bir sonra ki dişleri için tetagil diye bir dil granülü var çok rahatlatıyor araştır istersen ondan al canm