Her sabah 7de başlar ağlamaya uykusundan muhakkak uyanır meme de uyumak iatiyor sürekli mızmız sürekli üstümde hiçbir şey yapamıyorum yemek bile yiyemiyorum yatıeıyoeum 5dk geçmeden uyanıyor atak mıdır kolik mdir 3 gündür iyice arttı bu durum oturup ağlamasını izliyorum komşular bile çok ağlıyor diyor