Merhaba ben doğduğundan beri annesütü + mama veriyorum 3.aya girmek üzereyiz .
Sütümü sağıp biberon ile verince memeden emmek istemiyor. Bu yüzden biberon ile sadece mama veriyorum . Genel süreçte gün içi meme veriyorum . Çok yorulduğunda ağladığında biberon ile takviye ettim . Biri önerdi mama ve anne sütünü karıştır diye , maalesef onu da anladı. Mamadan sıkılacak hemen bıraktım . Çünkü biberon hemen akıyor evet mama içiyor ama sütün tadı ayrı . Onu memeden çekmek zorunda olduğunu anladı. Çok akıllılar çoook