Merhaba arkadaşlar bilgisi olan lütfen yardımcı olabilirmi geçen ay oglun çok kötü hastalandı yani daha doğrusu sadece ateşi vardı 40 kadar çıkıyordu saatlerce uğraşıyordum zar zor düşünüyordum iki saat geçmeden tekrar 4 5 gün böyle sürdü ateşi olduğu zaman bingildaginda şişlik vardı doktor menenjik olabilir dedi çok şükür geçti düzeldi bugün sabahtan tekrar aynı bu durumu yaşıyan varmı 7 aylık daha oğlum ne yapacağımı bilmiyorum korkuyorum başka hastalık olabilir mi diye