KbraYavz Merhaba, Soru biraz saçma gibi ama ilk bebeğim ve evde sadece manuel ates ölçer var kullananlar nasıl kullanıyor? Bi hastanenin İnternet sitesinde 3 aydan küçük bebeklerde rektal ölçüm yapın diyor ama korktum yapamam öyle. Siz nasıl kullanıyorsunuz?
KbraYavz Bende öyle yaptım ama arkadaşım rektal olarak yapıyorum dedi internetten bakınca da doktor önerisi olarak çıkıyor çok fareler mi bilmiyorum ama 🤷🏻♀️