Elisssa ilk doğumumu özelde yaptım mahvoldum yapmaz olaydım çocuğumu en sonunda kuveze aldılar.ikinci doğumum çok güzeldi kontrollere ezgi ere gidiyodm çok tatlı bı doktor.3 cm açıklığim vardı eve gönderiyrm bugün veya yarın doğum gerceklesicek dedi.dedigide oldu gece 2′ye kadar sancımi evde cektim tam açıklikla hastanedeydim acilden giriş yapildi doğumhaneye alindim hemen ilgilendiler bni öyle rahatlattilar ki çok korkuyodum güzel bir doğum yaptim.alllh razı olsun onlardan.Odalar temiz iki kişilik iki yatak var ama tek kişi kalıyor yanında bide refakatçi.umarim sizde memnun kalirsiniz