Kızlar bugün göğsüme elimi süremiyorum içten resmen yanar gibi ağrıyor canım acıyor tek göğsüm ama oğlumun emdiği göğsüm diğerini zaten almıyor çokta süt dolmuyorda. Ben mastit mi oldum acaba böyle birşey mi mastit . Doktor doğumdan sonra mikostatin diye birşey verdi bu mastit için mi nette bişey göremedim pek.