Zeynepga merhaba aynı sorunu bi ara bende yaşadım ve doktoruma danıştım doktorum bu dönemin atak dönemi olduğunu ve mama reddi yaşayabileceğimizi söylemişti biz erken atlattık 1 haftada geçti tekrar eski haline döndü oğlum o da şu an 4 ay 11 günlük. Sizden ricam ona karşı sabırlı olmanız, sonuçta bebek ve ne yaptığını bilmiyor istemsizce yapsanız da sesinizi Yükseltmeniz doğru değil ileride travma olabilir kızınıza biraz sabırlı olun ve bu dönemde su vermeyi deneyin çünkü benim oğlum bol bol su içti 1 hafta boyunca şimdi tekrar mamaya eskisi gibi döndüğü için suyu az içiyor bi şekilde çekiyor tamam birde mama değişikliği öneririm şu an ne kullanıyorsunuz bilmiyorum 🤷♀️ onu da tavsiye ederim ☺️