Saafie Moonlightttt Ay bizde tatilde yemeğe gittik güvenliğib oraya kızımın oturaklı simidini bıraktık geldiğimiz de çalışmıştı , ortalığı ayağa kaldırdım ama nafile 😂
Moonlightttt Her şey zaten o kadar pahalı ki. Fischer prise telefon almıştık, mağazadan çıktık. 5dakika oynadı arabanın üstüne koydum bir yere oturduk. Unutmuşum oyuncağı, yarım saat sonra bı baktım yok
Selencanbaz Moonlightttt çok geçmiş olsun canım. İşte onu çocuğuna oynatacak anne baba sorgulanmalı. İlerde çocuk hırsız olduğunda oturup düşünürler mi neden diye bilmiyorum. Rezil bir insanlık olduk artık.
Moonlightttt Düşme vs olmadı arabanın uzerindeydi. Nasıl aldılar anlayamadım. Bı oyuncak da çalınır mi yahu? Eşim de çantaya koymadım diye kızdı , gerçekten canım sıkıldı
Birsenbirbenbirdebebek Moonlightttt sizinki yine oyuncakmış bizim alt değiştirme çantamizi çaldılar 😂😂😂 içinde 3 bebek bezi yarım pişik kremi 1 tane alt değiştirme minderi vardı 😄 burdan okuyorsa helal etmiyorummm
Ysgl26 Çalarlar. İnsanlar artık ekmek çalacak duruma geldi.. çok yazık. Çocuğu bile çalarlar allah korusun bırak oyuncağı..
Moonlightttt Ysgl26 vallahi öyle. Her şey o kadar pahalı ki. Ama oyuncak calinacagi aklma gelmezdi, bundan sonra çok dikkat edeceğim. Yoksa oynamaz , oyuncak çalınır mi ya 😢
Moonlightttt Minikkus14 yok çocuk yaklassa görürdük. Sakın,boştu. Çocuk olsa bı dolandırdı etrafımızda