Umutcagla tam 6 aylıkken başladık biz. Bana da babaannem, halam, kayınvalidem, annem hep ver ağzına yediklerinden dedi. Özellikle kayınvalidem her yemekte kızın ağzına da ver bak sonra yemez diyordu. Ama vermedim. Doktorumuz da 5.ayda başlayabilirsin, 6.ayını da bekleyebilirsin dedi. Ben bağışıklık sistemi tam anlamıyla gelişmiş olsun diye 6.ayında başladım. Sizin için erken bence. Yine de doktorunuza bir danışın.