bademerve_ 1 sene oldu hala acıyor. Hele kızım bazen tekme atıyor bazen ustume çıkmaya çalışıyor sanki yeniden sezeryan oluyormusum gibi hissediyorum 😂😏🤗 ama doktorum iç dikişlerin tamamen iyileşmesinin 1 seneyi bulabilecegini söylemişti birazda beden yapısına da bağlı yani. 1 sene oldu yakin zamanda gitmeyi planlıyorum yara izim baya hafifledi herhangi bir kızarıklık yok ama hassasiyet hala var bakalim ne diyecek görünce o yuzden yolun basindasin daha umarim cabucak iyileşenlerden olursun güzel anne.🙏🙏🙏 Ayrica ilk 3 ay 5 kg dan fazlasını kaldirma demislerdi bana öyle de yaptımher isi 2 seferde hallediyordum ağır birşey oldugunda