Arkadaşlar tadım aşamasındayız henüz hala ama
Bebeğim 2-3 gündür kakasını yaparken çok zorlanıyor. Küçük erik boyutunda top gibi kakasını yapıyor.
Kabız mi sayılıyor bu şekilde?
Kabızsa ne yapmak lazım?
Kaç gün böyle sürmesi normal
Ne zaman doktora gitmeli?