Papatya2636 Hipp doğduğundan beri kollanıyoruzkabız yaptı bebeğim 5-6 güne tuvaletini yapıodu sma geçtik kullanan varmı iyimi
Irmakprensesinannesi Papatya2636 sma comfort 3 kullaniyrm çok memnunum kabız ve gaz önleyici mama sma optitra da kullandım oda güzel bir sorun yasamdim