33 aylık kızım 13 aylık oğlum var babaanne ve dede bakacak ben işe başlatacağım haftaya ALLAH nasip ederse kızım alışkın orada uyur yemek yer oğlum küçülmediyse kayınvalidem sık sık ilgilendiği için sıkıntı yok ama oğlum öyle değil nasıl olucak hiç bilmiyorum. Geçen gün kızımızı aldık oğlanı kayınvalideme bıraktık makaleye gittik sadece 15 dk de ağlamış acıktı herhalde dedik. Bugünde gittik eşim kızım ile başkona çıktı ben wc ye girdim bizi göremeyince yşne aynı tepki ağladı baya. Ben işe başlayınca bu böyle devam mı edecek yani alışıyorlarmı bir süre sonra korkmaya başladım ben şimdiden bu arada biz varken gülüyor onlar oynuyor