Bende daha 2 haftalık anneyim çok araştırıyorum sürekli e bebekden humana çayından içiyorum beslenme işte süt yapıcı şeyler yemeğe çalışıyorum ama en önemli şeyin su ve moral olduğunu söylüyorlar gerçekten öyle ilk hafta çok zorlanmıştım psikolojik olarak bi düştüm ama toparladım ozaman sütüm artmaya başladı çok şükür . Ama süreli araştırmaktan herşeyi kafayı yicem 🥴