Aysaayigitt Arkadaşlar 26 gün oldu sezeryan doğum yapalı son bir haftadır kabızlık yaşıyorum yeşil çay tüketsem bir sakıncası olur mu tüketen var mı emzirirken diyet yapan yada yeşilçay gibi bitki çayı tüketeniniz var mı
Aslicamm Aysaayigitt en az 6 ay içmeseniz daha iyi kafein içerdiği için bebeğinizi uykusuz bırakabilir huzursuz yapabilir. Hormonlardan dolayı kabızlık normal bol su içmeniz lazım sebze meyve komposto bulgur pilavı tam tahıl ekmeği kabızlık için iyi gelir
Honki_Ponki Aysaayigitt en az 6 ay bilemedim 1 yaş kullanmaman lazım hem bebeginde huzursuzluk hemde ödem attırır içinde kafein ve kilo vermeye yardımcı madde oldugundan
Eliffymn Aysaayigitt duymuşsunuzdur muhakkak ama kayısı kompostosu çok iyi gelecektir, ilave olarak kayısı çayı da ekleyin bence
Aysaayigitt Aslicamm ben ilk zamanlar nescafe klasik tüketmiştim sık sık şimdiler de günde bir fincan türk kahvesi içiyorum onun kafeini rahatsızlık verir mi acaba bebeğe
Aysaayigitt Honki_Ponki anladım internette 1 fincanın sıkıntı yapmayacağını okumuştum ama tereddütte kaldım teşekkür ederim 🙏🏻
Aslicamm Aysaayigitt paketli alacaksanız içinde sinameki bitkisinin olmamasına dikkat edin bağırsak tembelliği yapıyo