Bir dükkan bulduk adam içindekiyle devrediyor 200 bine. Aylık 10 bin bırakıyormuş. İçinde kırtasiye ürünleri ve züccaciye malzemeleri var. Eşim alalım diye ısrar ediyor. Şuan uzman çavuş 17 bin alıyoruz. Memlekete gidelim gurbeti sevmiyorum diyp duruyor. Siz olsanız ne yapardınz kendinizi yerime katın ona göre cevap verin lütfen. Benim pek içimden gelmiyor kurulu düzenimiz var sonuçta düzenli bir maaş. girişte nöbet tutuyor dağ işi felan yok. Eğer tamam dersem aralıkta bırakıp dükkanı alacak