Arkadaşlar Doktorum kırkın çıkınca gel demişti kontrole ama gidemedim. Geçenlerde mesaj attım 63 gün oldu kanamam bitmedi dedim. Bi tane ilaç ismi söyledi bunu 3 gün kullan dedi. Kullandım kanama bitti dedim. Bir gün sonra başlaynca tekrar yazdım. 3 gün daha iç dedi. Tekrar içtim ve bu kez hiç durmadı dedim. Kontrole gel dedi.
74 gün olup da kanaması bitmeyen oldu mu? Kanama neden durmuyor ki. Nasıl kontrol edecek acaba merak ediyorum.