Byze Pineapplemoms Bende bi hafta olmadı yaptıralı ağızdan damla şekilde verdiler duş aldırabiliyorum . Herhangi bir sıkıntıda olmadı çok şükür . Rota aşısı için . 2.ay aşılarında huzursuzluk ve ateş duymuştum ikisini ayrı günlerde yaptırsan belki seni yormaz canım 2.ay aşılarından sonra 3gün duş alınmıyor ama
Ysgl26 Bu gece banyo yaptır bebişi çünkü 3 gün banyo yapmayacak. Eve gelince bi çay kaşıpı calpol şurup ver ki ateşi çıkmasın rahat uyusun bebiş. Onun dışında aşı olan koluna 3 gün dokunmamaya çalış.. 2 ay aşısında sıkıntı olmuyor genelde merak etme
yaseminsahin14 MerveEcee bebekten bebeğe değişiyor benimki de halsiz baygın baygın yattı durdu öylece. Çok hareketlidir ama o akşam kolunu kıpırdatmadı
Ysgl26 MerveEcee allah allah niye ağladı ki o kadar kuzucuk. Bizim sıpa aşı olurken bile ağlamadı sonrasında da sırıta sırıta uyudu sanki aşıyı bana yapmışlar gibi ben ağladım 😅