Naciyeylmz haşlıyoruz 10 dk süzüp soğumasını bekliyoruz yani ılık olsa yeter sonra üzerine zeytinyağı kekik ve ceviz koyup tuzunu ayarlayıp yiyoruz çok lezzetli. Meze olarak falan sofraya konulabilir yada yemeklerin yanına çeşit işte ben kahvaltıda da yiyorum peynir ekmekle güzel oluyor