Oğlum 16 aylık ve daha anne baba felan bile demiyor ağlak bir bebek ve ismini bile bilmiyor daha cagirdigimiz da çok nadir bakıyor böyle olan var mı? Çocuk gelişimine götüreceğim haftaya ama içim rahat değil 🥺 acaba ben mi telaş yapıyorum ki bilmiyorum