Berna7 Bebeğim 77 günlük. Sağ koltuk altında yumuşak bir şişlik var. Doktorumuz 15 gün içinde geçmezse bi ultrason çekelim dedi. Bir hafta oldu geçmedi hatta büyüdü. Korkuyorum başına böyle birşey gelen var mı?
Elika00 Berna7 büyüdüyse bence tekrar götür çekmesini iste. Ultrasonun bir zararı yok zaten neden bekletmiş anlamadım. Yağ bezesi olabilir merak etme canım önemli birşey değildir inşallah ama büyüme varsa tekrar götür baktır bekleme