anneyimben- Selam kızlar.. Akşam akşam canım fena irmik helvası istedi. Tereyağ yok ama evde, kalmamış. Zeytinyağı ile denesem güzel olur mu sizce. Yapanlar var mı. Tarif verebilir misiniz
Elika00 anneyimben- ben olsam sıvı yağ kullanırdım zeytinyağı kokusu gelebilir seviyorsanı tabi deneyebilirsiniz. Ya da uygulamalardan tereyağı siparişi verin 🍀
anneyimben- Elika00 sıvıyağım var ama dur bakalım uygulamalara da bakayim bi. Olmazsa da yarını beklicem napayim 🤭