Biroglanannesi Yemek yaparken ve iş yaparken bebeğinizi nasıl oyalıyorsunuz ? 🤦🏻♀️ 7 aylık bebişim var nasıl oyalacağımı şaşırdım 😅
Irmakprensesinannesi Biroglanannesi valla 13 aylık kziim genlde oyalama olmuyor ama peşimde iş yaparken yanıma alıyorum yada besigine koyuyorum hem ilgiemniyrm hem iş yapiorum yemek yaparken de yanımda emekliyor oyuncaklarını dağıtıyor yada kap kacak veriyorum onlarla oyalaniyor bir şekilde idare ediyorum