Bebegim 7 aylik ne yazikki sadece mamayla besleniyor ek gidaya 6 ayimizda basladik ama 3 4 kaşiktan oteye gidemedik. Yogurt severdi artik onu bile yemiyor bircok tarif deniyorum en fazla yedigi 4 kasık o da oyunla falan dikkatini dagitarak. Yoksa agzini acmiyor. Kilosu suan icin normal ama benim derdim zaten kilo degil anne sutu alamadigi icin saglikli beslensin istiyorum ama yemiyor yemiyorrrrr😶 zorlamiyorum dahada bunalmasin diye onun disinda ne yapabilirim nasil ve ne zaman alisir bu ek gidaya🤔