Kızlar normalde moda tasarımı mezunuyum. Ama çocukluğumdan gelen bir hayaldi sınıf öğretmeni olmak. Bilmiyorum bana çok güzel, çok kutsal bir meslek gibi geliyor hep. Şimdi size sormak istediğim şu, bir delilik yap oku dyorum kendi kendime yapabilir miyim sizce? 25 yaşındayım tekrar sınava girip üniversite kazanmam lazım. 1.5 yaşında bir kızım var, kayınvalidem çok destek olur kızıma bakar. Tekrar üniversiteye git gel zor olur mu, evde nasıl çalışırım yapabilir miyim? Hadi kazandım, okudum, mezun oldum diyelim atanabilir miyim? Atanırsam doğu görevi mecburi mi yoksa evli oldupum için ikamet ettiğim çevre de bir yere mi atanırım? Ay hiç bir fikrim yok bu konuda aslında ama kaç zamandır içimde bir istek var. Tecrübeli olan arkadaşlarım yazabilir mi? Kendi mesleğimi çok severek yaptığım söylenemez şu an çalışmıyorum zaten.