MeteYmen_Annesi Nasıl gidiyor arkadaşlar 6 aylık bebeklerim var ve belirgin hafif bi göbek kaldı 🤣nasıl yok ediyoruz bu göbüşü hamile değilken sıfır göbek fit bir vücut vardı şimdi göbüşlü bir kadın oldum🤣
unsuzkek MeteYmen_Annesi ben kadın doğum doktoruma sordum gitmez demişti ancak işlem yaptırmak gerekir gerdirme mi ne demişti ama bence ona da gerek yok çok yok zaten demişti ama var bence çok 🤦🏿♀️
Bercestee MeteYmen_Annesi Doğumdan sonra baya kilo verdim ama biraz daha versem fena olmaz diyorum. Gelin görün ki göbek inatla ordan bana bakıyor 😡
tatlismelegim MeteYmen_Annesi gitmiyor hayatım git mi yorr.15 kg verdm iki sene de aletli pilates yaptm bana mısın demedi
shyu MeteYmen_Annesi ilk hamileliğimde 19 kg verdim. Ve leslie chloe ting ergin kırbaç pamela reif hepsini yaptım göbek kalmamıştı dümdüzdü. 1 sene falan emek verdim ama. Şimdi 45 günlük bebişim göbek oldu yine aynı sporla gidecek inşallah. Sporla gitmeyecek göbek yok bnce. Bol kardiyo ve arkasından bölgesel çalışmak lazım
ozlemmm Bana o göbek gitmeyecek gibi geliyor ne diyetle ne sporla. Çok kilolu insanlar bir anda kilo verir ve deri sarkar ya bana öyle gibi geliyor. Ünlülerin karın germe ameliyatı vs yaptığını düşünüyorum.
MeteYmen_Annesi ozlemmm hayır ya nasıl yokedicez bunu ya benimle aynı anda doğum yapan bi influencer var göbeği yok benim kalacakmış böle
Enbiannee ozlemmm ben buna katılmıyorum sporla yok denecek kadar azaldı benim göbeğim sadece dikiş izi duruyor
unsuzkek MeteYmen_Annesi maalesef gerçek. Sezaryen yapan arkadaşlarımın da duruyor gayet zayıflar kilolarını verdiler ama o göbek orda sabit 🤦🏿♀️
ozlemmm MeteYmen_Annesi Malesef kalacak yani tabi bilemem belki çok sıkı bir sporla gider ama sanmıyorum. Sırf bu yüzden istemiyordum sezaryeni ama başa geldi bir kere. Korse giydim ama nafile bildiğin sallanıyor :(
ozlemmm Enbiannee Ben de deneyeceğim sporu inşallah işe yarar. Dikiş izi için contractubex kullanıyorum bakalım geçecek mi az da olsa